منافع حاصل از فعالیت قطار بار متعلق به پرسنل راه آهن است
مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر گفت: منافع حاصل از فعالیتهای قطار بار بهطور منظم و شفاف به پرسنل محترم شرکت راه آهن ج.ا تعلق میگیرد و هیچگونه انتفاع شخصی یا خارج از چارچوب سازمانی وجود ندارد.
به گزارش موسسه صندوق پسانداز کارکنان راهآهن، مجید فغانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره شرکت توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر در تشریح عملکرد شرکت پیشتاز راه و شهر (قطار بار) گفت: همیشه ایجاد تغییر با سختیهایی همراه است و معمولاً با ممانعت ذینفعانی روبهرو میشود که به شکل پنهان از نبود ضوابط، شفافیت و نظارت کافی سود میبرند. این ذینفعان پنهان در فضای بیقاعده، با تحمیل مبالغ خارج از عرف و برخورد نامناسب، موجب نارضایتی مشتریان از سیستم حمل و نقل خرده بار ریلی میشوند و بدیهی است که در چنین شرایطی، با هرگونه شفافیت و پاسخگویی مخالفت خواهند کرد.
مدیرعامل قطار بار افزود: خدمات مورد اشاره بهصورت یک بسته کامل در مبدأ به اطلاع مشتری میرسد و مشتری با آگاهی کامل از شرایط و نحوه ارائه، این خدمت را انتخاب و دریافت میکند. پس از آغاز فرآیند ارائه خدمت، حذف بخشی از آن امکانپذیر نیست، زیرا برای اجرای این بسته خدماتی برنامهریزی و سازماندهی لازم در مقصد انجام شده است. همچنین مطابق رویه معمول در شرکتهای حملونقل خرده بار از جمله شرکتهای ملی پست ج.ا و تیپاکس و سایر شرکتهای معتبر، در صورتی که مشتری از خدمات توزیع و تحویل درب منزل صرفنظر نماید، هزینه مربوط به آن قابل استرداد نیست.
فغانی تاکید کرد: با وجود موارد ذکر شده، محموله و بستههای همراه خودرو، محمولههای فاسد شدنی، محمولههای مربوط به شرکتهای دارویی، موتور سیکلت، باگاژ(همراه مسافر قطارهای مسافری) و... از این مهم مستثنی شده اند.
مدیرعامل قطار بار با اشاره به اینکه شرکت پیشتاز راه و شهر متعلق به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن است؛ گفت: به همین خاطر منافع حاصل از فعالیتهای قطار بار بهطور منظم و شفاف به پرسنل محترم شرکت راه آهن ج.ا تعلق میگیرد و هیچگونه انتفاع شخصی یا خارج از چارچوب سازمانی وجود ندارد.
فغانی خاطر نشان کرد: افزون بر این، ارائه خدمات «درب به درب» موجب کاهش هزینهها، کاهش ترافیک، صرفهجویی در مصرف سوخت، کاهش تردد و مراجعه به ایستگاههای راه آهن و بهبود روند حملونقل میشود. این نوع ارائه خدمات، حرکتی در مسیر ارتقای کیفیت، افزایش اعتماد و فاصله گرفتن از ساختارهای سنتی بازار بوده و هدف آن بهروز کردن فرآیندها و ایجاد تجربهای کارآمدتر و مطمئنتر برای مشتری است.
نظر دهید